Heute waren Wam, Simu und ich in Kandersteg. Das Wetter liess leider nur einen Flug zu, danach deckte uns der Nebel ein.

Fotos vom Flieger Trio unter

http://picasaweb.google.ch/wampfler/KanderstegSep08#

und

http://picasaweb.google.de/lotus392/20080921Kandersteg#

 

Nächsten Samstag: Fliegen oder bei Nebel, Bise oder Schnee fahren wir nach Le Bouveret in den Aquapark! (www.aquaparc.ch)

Bitte unter Kommentare anmelden!

 

Tinu

13 thoughts to “Bärn Gliders in Kandersteg

  • wam

    bin natürlich dabei. wäre ausnahmsweise auch nicht unglücklich, falls das wetter mal nicht so fliegbar wird 😉

    Antworten
  • Micha

    falls ihr ihn den AQUAPARK fahrt hätte ich hier noch ein tipp: auf der roten rutsche unbedingt die beine zusammen klemmen….und nicht öffnen, wenn ihr ins bremswasser kommt!! ich rede da aus erfahrung vom letzten winter! ihr werdet mir danken! 🙂

    Antworten
  • Simu

    I bi ganz sicher ou derbi! U hoffe uf schlächts Wätter 😉 ömu a eim vo beidne Täg.
    U übrigens, die roti Rutschi geit me gringsvora abe! Weme de dunger acho isch muesme eifach no es paar Sekunde warte bis Badhose ou ihres Ziu erreicht hei 🙂
    O i rede da us Erfahrig!

    Antworten
  • Micha

    simu, du bisch ä wildsou! das stuucht eim doch öpe 10 cm, oder? 🙂

    Antworten
  • MoMo

    Wenn bis dann mein Ohrendruck reguliert ist, komme ich sicher mit zum Fliegen – als eine weitere Alternative (für ein anders mal) schlage ich den Seilpark in Bern vor…

    Antworten
  • Tinu

    Ich begrüsse Sie!
    Ich bin heute Abend an eine Geburtstagsfeierlichkeit eingeladen. Kann sein dass es ein bisschen spät wird;)

    Wetter wird morgen zunehmend besser. Ich schlage vor, dass wir uns in die Lüfte wagen:)

    Allerdings weiss ich noch nicht, wann ich morgen aufstehen kann;) Wer früh raus will, muss selber eine Fahrgelegenheit organisieren. Ich würde dann so ab Mittag zu euch stossen.

    Antworten
  • Simu

    Chömet Jungs u Mädels, mir gö doch morn ga bädle. Am Sunnti isch ouno e Tag zum Flüge.

    Am Tinu dät morn zchüele Wasser äue sowiso besser 😉

    Wes haut unbedingt mues si chumi ou cho flüge 🙂
    I bi sicher derbi, so oder so.

    Antworten
  • wam

    auso, i zeue bis ize sagehafti…..2 amäudige! so wär i für ga z flüge; aquapark sötte de scho chli me si.
    simu, e idee wohäre? bisch du scho wieder daheime vom plöischle?

    Antworten
  • Simu

    Was plöischle? Geits no! „Das ist harte Arbeit mein Junge!“ Sinnlos aber hert, nid körberlech sondern geischtig…
    Lömer dä Seich, wägem flüge weisi no nid genau, wäri für dFirscht. Was meinsch du?
    I hoffe auerdings no uf es paar Amäudige meh. Das mer glich no chönnte ga bade.

    Antworten
  • wam

    ja, first wäri o wieder mau derbi. wosch dus organisiere? chasch ja no probiere öb via mailing-list öpper chunnt 😉

    Antworten
  • MoMo

    uhu zäme
    Dr Christian, dr Mario und ig träffe üs morn am Bahnhof Bärn am füf vor zäni (9.55Uhr). Kommt doch auch.

    Antworten
  • MoMo

    auso Träffpunkt…

    Antworten
  • Tinu

    soso isch nüt gsi hüt in meiringe;) dir arme, hät nechs möge gönne!
    i wott das weekend eifach unbedingt no id luft, o wes nur schwarzsee isch. wär luscht het, das ganze nomau z probiere cha mir morn so uf di nüne alüte, mir finge sicher es gebiet wos chli flügt!

    Antworten

Leave a comment

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.